mandag den 6. februar 2017

Stjernetegn - Stenbukken



Det er altid godt at sætte sig nogle små mål for det kommende år, men det der med nytårsforsæt, det har nu alligevel ikke rigtig sagt mig noget. 

Dog har jeg lovet mig selv inkl. en masse skønne kunder, at jeg i løbet af år 2017 vil tegne et stjernetegn, et for hver måned.


Derfor skal vi selvfølgelig starte med januar måned, som jo er Stenbukkens tegn. 

Jeg har lavet den i tre udgaver, så der er lidt for enhver smag.

Den første, hvor det kun er selve hovedet der er i fokus. 

Den næste har jeg valgt, at man skal kunne se i helfigur, da jeg synes stenbukken i sig selv er så smukt dyr.

Den sidste har jeg valgt, at man skal kunne se fra siden, ja så burde der være lidt for enhver smag. 


Fakta om Stenbukken: 

Stenbukken: 22. dec. – 20. jan.
Stenbukken er ambitiøs, og en Stenbuks liv er i høj grad præget af en meningsfuld jagt på sin skæbne.
Du har et inderligt behov for succes, penge, status, autoritet, og – selvom du måske ikke er klar over det – for kærlighed.
Som Stenbuk er du både et jordtegn og et kardinaltegn, og denne kombination af praktik (jord) og initiativ (kardinal) medfører at din personlighed er gearet imod lederskab og magt. Du tager initiativ og ved hvordan projektet skal udføres.

Den lyse side af Stenbukken

Stenbukken er symboliseret ved en ged, og dette er ikke tilfældigt, omend det måske specifikt skulle have været en bjergged. Lige som geden har du høje mål, og du hopper sikkert fra punkt til punkt op imod dit mål.
Aldrig usikker på hvor du skal sætte fødderne følger du planen mod toppen. Du bliver aldrig tilfreds med at være i dalen, og så længe der er en top i syne vil du gå efter at nå den.
 














Hvilket stjernetegn er du? 


Billederne kan selvfølgelig bestilles på mail: helena.engelbrecht@yahoo.dk
Jeg kan også kontaktes på Instagram @helenasolskin eller min facebookside Helenas kreative verden


Pris FRA 160,- trykt på eksklusivt kvalitetspapir.





Kilde fundet her



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.