mandag den 24. april 2017

Stjernetegnet - Tyren 21. april - 21. maj



Bedre sent end aldrig fik jeg langt om længe færdigtegnet de tre tyre, som netop nu er tilføjet til min lille samling over mine stjernetegn, som jo også er mit nytårsforsæt. Læs evt. mit første indlæg tilbage i januar.
Jeg ved, at I har været mange der har ventet på netop TYREN, jeg ved egentlig ikke hvorfor, måske I kender mange der også er Tyren i stjernetegn.
Jeg kender i hvertfald selv et par stykker herunder min fantastiske mor, som faktisk fyldte år i lørdags.


Jeg har igen tegnet tre udgaver, så der er lidt at vælge imellem for både kvinderne og mændene og til begge køn, så skulle der gerne være lidt for enhver smag.

Den øverste havde jeg tænkt til kvinderne, da jeg synes der er lidt feminine træk over den.

Nr. to havde jeg tiltænk til de råseje mænd, da den emmer af maskulinitet og en vidst robusthed.

Den sidste havde jeg tænk både til de lidt yngre, men også til de lidt mere forsigtige typer der måske ikke helt er så fremme i skoene.
Nu er jeg jo ikke selv en tyr, men hvis jeg var, så havde jeg nok været den sidste med et lille snært af nr. et.

Hvilken Tyr-type tænker du, du selv er?


Hvad kendetegner så lige en tyr?
Tyrens tegn er selvbevidst, udholdende, principfast og nyder gerne de varige goder.
Det repræsenterer evnen til praktisk at konkretisere og befæste ideer og værdier.
En tyr kendes bedst på sin stovte ro, tyren Ferdinand fra tegnefilmen er et godt eksempel, han foretrækker ro og fred til at nyde skønhed, noget godt at spise og drikke.
Elementet er jord og kvaliteten er fast, så det kræver en dygtig debattør at ændre en tyrs standpunkter i en debat, og det lykkes nok ikke alligevel.

Tyrene er på grund af deres praktiske anlæg en anelse konservative. De tager ikke gerne et initiativ, hvis de ikke kan forudberegne resultatet. Tyreenergien gør det svært, at give slip, på det man har.


De er æstetiske anlagte, og har frem for alt sans for form og fysisk skønhed.
De har et stort behov for nydelser, også af sanselig art. Deres følelsesliv er kendetegnet ved dybde og trofasthed.



Den kvindelige tyr



Den mandlige tyr




Den generte tyr






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.