torsdag den 8. juni 2017

Kærlighedstræet der blev forenet med blade



Som nogle af jer måske fulgte med i på min Instagram i lørdags, så var jeg så heldig at være inviteret til bryllupsfest hos min fantastiske barndomsveninde.
Brylluppet var en kombineret indflytter- bryllupsfest, da parret også lige havde købt nyt hus og det blev derfor holdt i et stort telt ude i deres have.
Desværre var vejret ikke lige helt med os, men det gjorde nu ikke så meget, så længe vi var i godt selvskab med hinanden.

Som et lille indslag under middagen havde jeg tegnet dette fingerprintstræ og skrevet datoen for den dag de rigtig blev viet på rådhuset tilbage i marts. Meningen var så, at gæsterne selvfølgelig skulle sætte deres fingeraftryk som blade i træet krone, så parret kunne have et evigt minde for dagen.

Træet vakte i rigtig god jord hos parret og jeg tror også gæsterne havde stor glæde i, at sætte deres fingeraftryk et tilfældig sted i toppen af træet.

Farverne havde jeg købt i Søstrene Grene blot ganske almindelig akryl farver og de fungerede glimrende til projektet.

Skal du selv giftes eller måske selv til et sommerbryllup i nær fremtid, så kan billedet selvfølgelig bestilles med brudeparrets navne samt datoen for brylluppet.

Bestilling sker via mail helena.engelbrecht@yahoo.dk

Str. er A3 og A4








1 kommentar:

  1. Wonderful post, I’m looking forward to hear more from you!!


    Stop by my webpage :: phone psychic reading

    SvarSlet

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.