fredag den 18. august 2017

Kærlighedsplakater til det kommende bryllup - sølv - guld eller blot til den du elsker


Igennem de sidste mange år af mine "tegnetid" er det efterhånden blevet til en del kærlighed og bryllupsplakater, men hvis jeg selv skal sige det, er det jo også en rigtig sød ide at give til det kommende brudepar evt. med deres navn og dato for vielsen.

En anden eftertragtet ide er mine fingerprintsplakater hvor det her er meningen, at gæsterne med deres fingre maler et lille blad eller ballon i træets krone/ballon, som  minde for dagen.

Det hele startede egentlig bare med "Det kyssende par" der står under mælkebøtten og herefter er der blevet tilføjet mange flere både som fingerprint, men også som et sødt lille "Jeg elsker dig" billede til den du holder af.

Alle billederne sælges med eller uden personlig tekst, navn eller dato i str. A4 eller A3

Bestilling sker via mail: helena.engelbrecht@yahoo.dk
Instagram @helenasolskin



Det nygifte par under Livets træ


Det nygifte par under mælkebøtten


Vil du gifte dig med mig




Det kyssende par


Skal vi mødes på bænken



Jeg tror vi vil være et godt match


Det nygifte par i luftballon


Det nygifte med favnen fuld af balloner


Hr. og Fru. Danmark


Livets træ





Det kyssende par med hver deres håndfuld af ballloner


Hjertets renhed


Kærligheden har ingen ord











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.