onsdag den 2. august 2017

Så gik den måned - Tasseløreringe-spam



Tasseløreringe
 I am in love with you

Knap er juli måned gået i rivende fart og endnu en ny måned er netop skudt igang. Forhåbentlig med mere sol, sommer og varme, er det ikke noget vi efterhånden trænger til her i lille Danmark.

Juli måned var måneden, hvor I væltede mig med storm i forbindelse med dit nyeste tiltag med mine tasseløreringe. Jeg kan stadig ikke beskrive med ord, hvor fedt jeg synes det er at lave netop dine personlige øreringe. Flere har spurgt, om det ikke kan være ret kedeligt at producere så mange hele tiden.
Og her er svaret NEJ, ellers havde jeg heller ikke valgt at gå selvstændig med min egen lille virksomhed, som jeg lever og ånder for.

Jeg tænker, jeg lige vil dele lidt af de seneste kreationer inden kreabordet kalder med endnu flere øreringe under produktion


Har du selv forelsket dig i et par, kan jeg kontaktes via:

Mail: helena.engelbrecht@yahoo.dk
Facebook Helenas kreative verden
Instagram: @helenasolskin

Love from Solskindesign 



Der har vi jo mig og nu også med tasseløreringe og hårbånd 

Karrygul er og bliver efterårets farve



De mørkeblå hitter stadig hos jer






Også på @josebjerge


Sommerens farve sart lyserød


Smukke @emma_daugaard
















Mine yndlings lys turkis blå




Lilla hitter nu også godt















Tofarvet kombination af mørkeblå og lyserød





The colors of the wind




Kærlighedens farve RØD


Sommerens solgyldne farve GUL




Smukke @linestutzer klar til veninden bryllupsfest med røde lange tasseløreringe


































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.