torsdag den 14. september 2017

En af os - Vi kæmper alle vores lille indre kamp




Vi kæmper allesammen med hver vores små dagligdagsproblemer. 
Om det så er fordi man har brug for at tabe sig, tage på, kæmper med depression eller anden psykisk sygdom, er midt i en skilsmisse eller blot bare synes livet ikke lige går som det skal.

Så er det vigtigt, at kunne forstå og se det enkelte menneske "Helt oppe fra", "Fra siden", "Tæt på",
"I profil" og ikke mindst, at formå at kunne se ind bag personens indre kaos.


Det er ofte ikke let at forstå for familie, venner og pårørende, hvis vi ikke fortæller åbent og ærligt, hvad vi hver især går og tumler med. Læs evt.  disse indlæg

Jeg kæmper selv mine daglige kampe og jeg er langt fra i mål, men jeg er nået til den erkendelse, at ved at være åben og ærlig har jeg fået forståelse fra omverdenen og ikke mindst erfaret at det kun er mig der kan tage kampen op.

Jeg er på vej, rette vej og jeg kæmper dag for dag.
Takket være min familie, venner og mine jobs var jeg slet ikke nået hertil hvor jeg er i dag.


.

Det er netop det jeg gerne vil symbolisere med mine tre zebra-plakater.
.
Set fra oven
Set fra siden
.
Helt tæt på
.
Set i profil
.
Dette billede fik jeg tidligere i dag fra en sød kunde, der havde bestilt "Set fra oven" zebraen.
Jeg ved, at hun også kæmper med sin indre kamp, men har netop fået hængt plakaten op på sit værelse i håb om, at der også er lys for hende.

Og det er der...........

Set fra oven

Set fra siden

Helt tæt på

Set i profil

Hvor ser du dig selv fra?









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.