tirsdag den 26. december 2017

Årets jule-fugle-hjerter anno 2017


Måske dette bliver årets sidste indlæg for år 2017, men så skal det også skydes/skrives af med maner og hvorfor så ikke lige vise jer min seneste måneds kollektion af mine jule-fugle-hjerter, som jeg ihærdigt har arbejdet og hygget mig med her i december måned.

Alene til den udsolgte workshop på mit arbejde, som jeg fortalte om i dette indlæg, og som for øvrigt gik rigtig godt, skulle der forberedes og laves en del modeller, så mine kursister havde lidt at kigge på til workshoppen. Derudover har det også været ren hyggeterapi for mig, at sidde de sene aftentimer og klippe klistre lidt, imens julemusikken stille har spillet i baggrunden.

Lige på falderebet nåede jeg også lige at lave et par fra Mumitroldene, se nederst i dette indlæg. Det var et par skabeloner, jeg faktisk har haft liggende længe, men tiden har bare ikke lige været til at få afprøvet dem.
Her i mini juleferien nåede jeg så lige inden juleaften at få lavet en med selveste Mumi og en med Lille My og hvis jeg selv skal sige det, synes jeg nu de blev rigtig søde. Selve skabelonerne kan jeg dog ikke tage æren for, det var nogle jeg fandt på Pinterest.

Jeg har ikke rigtig fået blogget så meget her i denne korte miniferie, da jeg simpelthen har haft brug for at være sammen med min familie og bare koble lidt af efter en lidt for travl december måned.

Men så vidt jeg kan se her i blogland, er jeg vidst ikke den eneste som har det sådan.

I morgen venter der atter  fire arbejdsdage inden nytåret står for døren, så derfor er det nok ikke sikkert, at jeg når at komme forbi bloggen inden og derfor bliver dette indlæg måske også årets sidste blogindlæg.
Men når det nu skulle være, så er det da også et af de farverige af slagsen.

Rigtig godt nytår allesammen og endnu engang af hjertet tak fordi netop DU gider at læse og følge med her i mit lille kreative univers.

Har du lyst, kan du også følge mig på Instagram @helenasolskin og

HAPPY NEW YEAR



























































1 kommentar:

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.