onsdag den 3. januar 2018

Årets julegave - NYHED





Langt om længe kan jeg vise jer lidt af mine hjemmelavede julegaver til min mor og kære stedfar og hermed også lidt af de nye produkter, jeg kan præsentere jer for her i år 2018.

En helt personlig gave til netop den du holder af eller til det kommende barnedåb, fødselsdag eller anden festlig lejlighed, hvor du netop står og mangler den helt personlige gave.

Nu er det nemlig muligt at få stort set alle mine tegninger på søde krus endda også med et personlig citat eller navn på. Som nedenstående billede viser fik jeg lavet billedet med mor og datter med følgende citat "I love you mom" skrevet i bunden. Tegningen er taget fra en af mine familie-plakater og hvis jeg selv skal sige det, synes jeg nu den er blevet veldig fin og heldigvis blev kruset til min mor også modtaget med kyshånd, så det var dejligt.

Min stedfar fik også et krus, han elsker at ryge pibe og drikke kaffe og da han er ret humoristisk anlagt, så synes jeg, at han skulle have en lidt skør abe med en pibe i munden med følgende citat skrevet bag på kruset: "Kaffe skal nydes i ro og mag, især når den nydes i dit selvskab"
 Se billede 4, 5 og 6.

Krusene kan allerede nu bestilles til kun 199,- med valgfrit billede af alle mine tegninger samt valgfri navn eller citat på.

For bestilling send mig en mail på helena.engelbrecht@yahoo.dk

Jeg kan også fanges på min facebookside Helenas kreative verden og instagram @helenasolskin
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.