torsdag den 25. januar 2018

Fastelavns-maske-workshop




Inden vi ser os om, er det fastelavn og ingen fastelavn uden at have en rigtig fastelavnsmaske.


Skal du være en farlig flagermus, en smuk farverig sommerfugl, en brølende tiger eller noget helt andet?

Jeg går derfor i skrivende stund og forbereder en fastelavnsmaske-workshop på mit dejlige arbejde i Kvindemuseets café.
.
Vi slår dørene op til en hyggelig, kreativ maske-workshop, hvor vi vil stille alle materialer til rådighed i form af skabeloner, farverigt papir, karton og blyanter. Til de helt små har vil du også have mulighed for at  farvelægge masker tegnet af mig i alverdens farver.
Under selve workshoppen kan I købe hjemmelavede fastelavnsboller, varm kakao, kaffe, te, økologiske most og forskellige kager.
.
Så tænker du dine børn eller måske dig selv skal være klar til fastelavn, så tag din bedstefar, mor, lillebror, lillesøster eller ven i hånden og kom ned til en hyggelig eftermiddag og aften i caféens lune stue onsdag d. 7/2 kl. 16:00-19:30
.

Du kan læse mere på Kvindemuseets facebookside og 
tilmeld dig via kontakt@kvindemuseet.dk
.
TILMELDNING NØDVENDIG
.

SIDSTE FRIST for tilmelding d. 5/2 begrænset antal pladser.


Her kan du se et lille indblik i, hvad du bl.a. kan lave.

Panda i eventyrlige farver

En smuk guldmaske efter egne dekorationer


En brølende løve


En sød enkel panda


Flodhesten Guffe



Den farlige flagermus


Den elegante tiger


Den smukke sommerfugl


Hunden Balder










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.