mandag den 23. april 2018

Nye kærlighed og fingerprintsplakater


Beklager virkelig stilheden herindefra, men arbejdet med vores ny renoverede cafe har simpelthen fyldt så meget de seneste uger og hvis jeg har haft en enkelt eller to ledige friaftner, så har jeg enten været sammen med min dejlige kæreste eller også har jeg været i gang i tegneværkstedet med at tegne og pakke en hulens masse forårsbestillinger.

Mine fingerprints plakater til konfirmanderne har hittet rigtig godt i år, så det har været rigtig dejligt. Derudover har jeg også været igang med at tegne nye bryllup og fingerprints plakater til de kommende forår- og sommerbryllupper, som der sikkert er mange der skal til.

De kan selvfølgelig også bruges til både sølv-, guld-, kobberbryllupper eller en anden festlig lejlighed og jeg ved fra min veninde og hendes mand, som blev gift sidste år, hvor jeg netop afprøvede en af mine fingerprinstræer til deres bryllup, at det var et betydningsfuld mindegave. Jeg ved, at de har valgt at hænge billedet op i deres entre, så de altid kan mindes hvem der var med som gæst for at fejre dem på deres store dag.
hvis du er nysgerrig, kan du se et billede fra resultatet lige her.

Som skrevet har jeg den seneste måneds tid brugt mine ledige stunder på, at tegne nye bryllup og fingerprints illustrationer og jeg tænkte derfor, at det var på tide at få lavet et samlet indlæg, hvor de alle kunne ses.

De kan selvfølgelig alle bestilles med eller uden personlige navne, dato eller anden tekst og kan bestilles i str. A5, A4, A3 og A2.

Ønsker du at bestille kan du gøre det via min mail
helena.engelbrecht@yahoo.dk eller via en besked på min facebookside Helenas kreative verden.

De bedste forårshilsner Helena


Frieri


Kysset


Det kyssende par på bænken




Fingerprint i luftballon


Det nygifte par med balloner


Det forsigtige kærestepar


Sammen kan vi klare alt selv kræft 1


Sammen kan vi klare alt selv kræft 2



Sammen kan vi klare alt selv kræft 3


Kysset med balloner


De omfavnende under mælkebøtten


De omfavnende under mælkebøtten som fingerprint




Et kærligt minde








Når to mennesker mødes









Kysset på bænken under livets træ
































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.