søndag den 11. januar 2015

Krokodillen og frøen som gerne vil have nye ejere

Det er efterhånden ved at være et stykke tid siden, at jeg har fået syet de her to skønne pelsdyr-bamser eller frøen er vidst nærmere en slagt baby-ligge-lege-tæppe. Mønstrene er nogle jeg selv kan stå inde for, så alt er blevet tegnet og tilrettelagt ned i mindste detalje. Jeg har helt vild med det grønne pelsstof, som samtidig er så lækkert at røre ved, at man bliver helt blød om hjertet. På bagsiden har jeg syet mørkegrøn stof og indeni er der henholdsvis bamsefyld og tykt pladevat i.
Da jeg jo desværre ikke selv har nogle børn, sætter jeg dem derfor til salg. 

Krokodillen 175,-
Frøen 150,-
Skriv en mail eller læg en kommentar, hvis du er interesseret. 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.