lørdag den 2. maj 2015

Upcomers designmarked jeg er ved at være klar

Om mindre end en måned nemlig d. 30. og 31. maj har jeg været så heldig at have fået en stand på Upcomers Designmarked i Vejle sammen med over 50 andre kunstnere. I kan tro, jeg glæder mig til igen at skulle udstille, der er altså ikke noget sjovere end at komme ud i landet og vise lidt ud af det, jeg går og nørkler med i min fritid.
Jeg har denne gang været i det store syhjørne og fået produceret en masse punge, nøglesnorer, iphonesleeves i en masse lækre liberty og retrostoffer. Derudover vil I selvfølgelig også kunne finde et stort udvalg af mine håndtegnede tegninger og lidt af mine gammeldags mohairbamser.

Har du lyst til at læse og se hvem der ellers kommer på Upcomers, så kan du se meget mere på deres egen facebookside Upcomers og Instagram profil @upcomersdk.

Kommer du? det kunne i hvertfald glæde mit hjerte.  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.