mandag den 4. december 2017

Jule-fugle workshop






Kom til kreativ julehygge workshop onsdag d. 13. december

Julen er hjerternes, hyggens og ikke mindst en god anledning til samvær og kreativ julehygge med dem du holder af. I den anledning slår Kvindemuseets café dørene op til en kreativ workshopaften, hvor du kan lære at flette dit helt personlige jule-fugle-hjerte.


Workshoppen ledes af undertegnede, hvor jeg vil instruere og hjælpe med at tegne, klippe og flette dit helt personlige jule-fugle-hjerte.
Vi stiller både papir og skabeloner til rådighed.


Derudover byder Kvindemuseet´s café på en lun vintersuppe eller en osteanretning samt en valgfri øl eller økologisk saft, så behøver du ikke tænke på aftensmad.


Under workshoppen kan der også købes kager, kaffe, varm kakao, æblegløg og småkager.

Alle kan være med både store som små, så tag din ven, mor, søster eller bedsteforældre med til en kreativ og hyggelig aften i Kvindemuseets café.


Pris for workshoppen, aftensmad og en valgfri øl eller saft: 130 kr.
Inklusiv materialer til workshoppen.

Tilmelding er nødvendig: Bestil din billet på kontakt@kvindemuseet.dk eller køb billetten i receptionen på Kvindemuseet

Se mere på min facebookside Helenas kreativ verden eller på Kvindemussetes facebook

Tilmeldingsfrist: 11. december












Glæder mig til en forrygende aften ikke mindst i jule-fugle-hjerternes tegn.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.