mandag den 5. marts 2018

Farver på papir - testning af nye farver fra Staedtlers

Farver på papir.


Jeg har været så heldig, at få lov til at teste nogle farver og tuscher fra mærket Staedtlers fra firmaet Novia, som er en super fin shop med skønne malebøger og ikke mindst materialer til at farvelægge med.

Mange af jer som har fulgt mig igennem de sidste år ved, at det med at gøre sig i farver på papir, ikke har været min store passion, men derimod har jeg haft stor interesse for at farve med de sort/hvide nuancer.


Sommetider bliver man jo også nød til at prøve noget nyt, så da jeg blev spurgt om, jeg ikke havde lyst til at prøveteste disse farver fra Staedtlers, var jeg ikke et sekund i tvivl om at sige ja.



Jeg har valgt både at prøveteste nogle af deres tuscher og farveblyanter. Farveblyanterne vil jeg vise jer i et andet indlæg, som kommer senere her i marts.


Tuscherne er især oplagt at farvelægge med på papir og især til mine små zentangle tegninger, hvor der jo er små fine cirkler, firkanter og streger som skal farvelægges. Med tuschens fine tynde spids gør det det derfor nemt at farve de små detaljer uden at farve ud over stregerne. 


Selve farvemætningen er super dækkende og jeg overvejer faktisk at få sat de to påfugle i tryk for at se hvordan, de tager sig ud med farver.


Hvad tænker I om den ide?


Jeg vil helt klart anbefale at bestille farver og tuscher fra hjemmesiden Novia 
 

Alene deres hurtige service med at få dem leveret lige til døren kan varmt anbefales.


I kan se meget mere på deres hjemmeside og se hvad de ellers har på deres side lige her



 
























Her er kan i se de farver og tuscher som jeg bestilte.



Dette indlæg er sponsoreret men mine meninger og holdninger er mine egne.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid super glad, når du gider at ligge en kommentar på mine indlæg.